Vaken

Klockan är nio och det är lördagmorgon och jag är vaken. Irriterande nog ska jag tillägga. Maija hoppade upp i min säng och ville gosa imorse (inte ovanligt) men efter en puss och lite knuff så var jag klarvaken och solen skiner rakt in i mitt sovrum så när jag väl öppnat ögonen var det kört. Så nu sitter jag här med en hel dag framför mig.... så nu ska jag snart bege mig till gymmet en sväng och dra i lite maskiner, sen blir det att tvätta och pyssla här hemma. Ikväll ska jag på födelsedagsmingel nere på stan..... Känns som det kan bli en bra dag!

Och Maija .... hon ligger i soffan och sover igen :)

Kommentarer
Postat av: Minna

Klockan nio en lördagmorgon - du fick med andra ord en skön sovmorgon! :) Jag var hyfsat nöjd med att få sova till klockan sju igår...



Hoppas du får en bra vecka!

Kram

2009-02-22 @ 22:42:37
Postat av: emma

aw, en liten blöt nos :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback