Rätt så bra

Solen skiner och vad jag förståt av väderprognoserna så väntas den fortsätta visa sig hela helgen. Mycket trevligt. Ska försöka komma ut och promenera och få lite sol på nosen.

Det har varit en rätt intensiv vecka på jobbet och så har vi fått en ny medarbetare på enheten. Kändes väldigt konstigt först men nu börjar jag vänja mig vid att det finns en till medlem i vår lilla "familj" här på jobbet.

Fredag den 13 e idag och är ju omtalad som en otursdag men hitills känns det som en väldigt bra dag och kvällen kommer bli ännu bättre. Pizzakväll tillsammans med syster med pojkvän. Är såååå sugen på Västerås godaste pizza från
Misto!

Alla hjärtans dag på lördag och kvällen ska jag spendera med min familj som är dem jag älskar allra mest....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback