Prinsessa vald av folket?

Diskussionsvågorna har gått höga i lunchrummet på jobbet med anledning av kronprinsessans förlovning. Inte så mycket om själva förlovningen, det är ju kul att hon får sin "prins" till slut, utan mer om monarkins vara eller icke vara. Lustigt att det finns så mycket känslor i ämnet. Ett av förslagen som diskuterades lite mer seriöst var att vi bör ha en vald statschef (cermoniell sådan) och att om Victoria ställer upp i det valet troddes hon vinna.... ja vem vet:)

Annars rullar det på med jobb, rätt lugn vecka på jobbet nu, och träning. Igår valde jag faktiskt att åka och träna istället för att äta semla med familjen. Tror jag har blivit lite skadad haha ... på ett positivt sätt då. Har lite träningsvärk idag så det ska bli skönt med lite massage snart, en av våra friskvårdsförmåner på jobbet.

Funderar på vad jag ska göra på väggen där hyllan satt som katterna rev ner. Vill nog inte sätta upp hyllan igen för då kommer jag bara oroa mig för att de ska lyckas få ner den igen och nästa gång kanske det inte går lika bra med tassar och tv. Kanske ska sätta upp en tavellist och bara ha nån tavla eller lite kort där.... blir nog helgens projekt inklusive ett besök på IKEA :) Måste ju införskaffa lite vårgardiner också.


Kommentarer
Postat av: ems

sv; det är kim och megans kisse ;D jättesöt är han! ja! detsamma, jag är TRÖTT i armarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback