Helgen

Det har varit en bra helg. Fredag blev det träning och sen myskväll framför tvn med På Spåret och Skavlan och sen somnade jag i soffan :) Lite pensionärsvarning på det kanske haha

Igår var jag och mamma och shoppade på Erikslund och sen lekte pappa datordoktor och fixade min dator som har låtit som en flygplansmotor den senaste tiden. Tackar jag för! På kvällen var vi ett gäng hemma hos Jonas och Anna-Lina och drack vin och åt choklad. Mycket gott och trevligt.

Och idag har det varit övningsdag med kören och sen har jag och Tina druckit te och pratat om livets allvarligheter. Så nu väntar en ny vecka runt hörnet och som alltid sitter man lite av söndagsångest. Mest för att jag inte alls är sugen på att gå upp tidigt imorgonbitti. Annars finns det nog potential till en riktigt bra vecka :)

Vääldigt skönt att vara tillbaka bland de levande och borta från febern. Nu kan jag väl få slippa vara sjuk på ett tag, snäälla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback