What if you are making me all that I was meant to be


Varit en riktigt familjehelg med släktfest idag. Och igår så bakade vi alla godsaker till idag och klädde granen. Totalt brott mot traditionen men det skulle ju vara fint när alla kom idag så det fick gå :) Vilket gör att det känns som julhelg nu och väldigt märkligt att jag faktiskt ska till jobbet imorgon.....


Rocky Road choklad




Fin blomma




Saffranskakor




Varit en riktigt skön helg i alla fall. Nu ska jag ladda inför mina två sista dagar på jobbet...
 

Så här söt var Whiskey idag när hon låg och myste bakom gardinen:





Mycket tankar ikväll som snurrar runt. Två situationer jag inte alls vet vad jag ska göra med. Känns som att vad jag än gör så blir det fel på nåt sätt. Önskar att man ibland kunde få ett facit och veta hur allt kommer och sluta så man slapp känna sån ångest över att göra fel. Och ibland skule jag vilja kontrollera mina känslor.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback