Planeringsdag och ettårskalas


Det här fina trädet står mitt i Vasaparken och det ger mig julkänslor, så fint!


Planeringsdagen med nya jobbet i fredags gick jättebra. De var alla väldigt trevliga och det kommer nog bli bra det här. Dock är det ju väldigt mycket nytt att sätta sig in i så man känner sig lite allmänt lost men så är det att vara ny....

Kollade självklart på Idolfinalen också i fredags och tyckte nog det var helt rätt att Erik vann, speciellt så var ju vinnarlåten mer hans typ av låt.

Igår fyllde lilla Moa ett år och det var kalas. Hon fick den här söta nallen av oss :) Så mjuk och gosig att jag nästan hade velat ha den själv.


Idag kom Minna, Niklas och Oliver på besök och fikade. Oliver var väldigt fascinerad av katterna och de var också rätt nyfikna på den lilla människan som lekte med deras leksaker. Alltid lika mysigt att ses även om det blir alltför sällan. Nu hade de ju lite nyheter att berätta också så det var extra kul :)

Nu väntar min sista hela vecka på jobbet. Ska jobba måndag o tisdag nästa vecka också men det blir nog två väldigt lugna dagar och ska mest packa och städa då. Ska bli avtackad på onsdaglunch och sen ska vi äta julbord på kvällen med kommunstyrelsens förvaltningar. Ska bli mysigt. Kommer gå ut genom dörrarna med väldigt blandande känslor......

Intervjuerna fortsätter måndag, tisdag och onsdag den här veckan och sen ska vi (de) bestämma vem de vill ha. Väldigt spännande och se vem det blir.

Nu blir det mys i tvsoffan resten av kvällen....



Kommentarer
Postat av: kellie

Män på nätet säger jag bara....

men jag är impad ändå hur du lyckas få till dejter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback