mys


Hade tänkt ladda upp bilder från julhelgen men minneskortet strejkar så jag får återkomma med det.


Det har varit en mycket bra jul. Massa mat, paket och mysiga familjestunder så som det ska vara. Tanken var att jag skulle ut och parta på juldagen men blev krasslig så det blev soffan istället. Får bli en annan gång.

Ikväll har vi haft tacos och spelkväll med familjen. Kan varmt rekommendera frågespelet Svensk Rock&Pop! Galet irriterande dock att man nästan kan en hel massa saker... skulle aldrig klara av att vara med i nåt frågeprogram i tv, får ju blackout bara av att spela med familjen :)

Köpt ett par nya varma vinterskor idag. Behövligt med tanke på att det är - 17 grader nu, burrrr!

Nu ska jag krypa ner i mitt stora duntäcke och mysa med en bok. Ha det gott där ute i kylan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback