Klarade provet :)



Klarade provet igår så nu har jag förarintyg för båt :)
Skönt att det gick bra måste jag säga efter att ha lagt ner så mycket tid på det. Men det har varit väldigt lärorikt och intressant. Pappas kommentar var att "vad bra då kan jag lägga mig och läsa i sommar när vi är ute så får du sköta båten" Hmm får se hur mycket jag kommer ihåg till sommaren :)

Två jobbdagar kvar den här veckan och nu håller vi på och förbereder intervjuerna för fullt. Sex personer  ska intervjuas de två kommande veckorna. Och jag har bara 14 dagar kvar.....

Ringde runt och pratade lite med några från gamla klassen om erbjudandet att vara med i
Klassträffen och de hade ungefär samma reaktion som jag :) Det finns ju en anledning till att vi faktiskt inte har haft någon återträff sedan vi slutade nian... dock hade ingen av dem blivit uppringda av Kanal 5 än så nu är de i alla fall förvarnade och slipper bli lika överaskade som jag blev haha.

Dock är det ju lite kul och tänka på vad som hänt med sina gamla klasskompisar. Vet ju om några stycken men många har jag ingen aning om vad de sysslar med idag. Skulle vara kul och veta. Sen är det ju lite kul och tänka på hur annorlunda man själv är nu jämfört med hur man var när man gick på högstadiet :) Tur att man kan, och har, vuxit upp och förändrats.



Kommentarer
Postat av: kellie

snart dags för nytt jobb, inte många dagar kvar! spännande


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback