Goskatt



Så här gosigt hade jag och Maija i soffan alldeles nyss, lite suddig mobilkamerabild men var bara tvungen att visa världens gosigaste kisse :)


Jobbat hemma idag och det har gått bra. Sitter och finslipar på vår rapport som ska redovisas den 18 december. Det är skönt att sitta hemma och jobba men trist att fika själv måste jag säga :) Ska tillbaka till jobbet imorrn i alla fall. Första intervjun igår gick bra och tror vi är hoppfulla att hitta nån riktigt bra (inte lika bra som jag dock haha)

Emma har kommit in i Stockholm. Hon ska läsa på Södertörn. Är sååå glad för hennes skull och kommer ihåg hur himla spännande, nervöst, läskigt och kul det var när jag flyttade till Uppsala för att plugga. Det är ett nytt kaptiel i livet. Kommer bli så tomt här utan henne dock, tur att det inte är så långt till Stockholm :)

Kommentarer
Postat av: emma

aaw, lilla sötkissen! jag kommer köpa mig en egen katt som konsekvens av kattabstinens ju! :D jag kommer sakna er med. men du får komma till sthlm ofta och jag hem ;D

Postat av: kellie

gosig!

2009-12-09 @ 16:58:15
URL: http://kellie.blogs.se
Postat av: CiiLiiA

Ja, så himla gott!



Men gud så mysigt. Älskar de där kelstunderna. :)

2009-12-09 @ 21:22:32
URL: http://ciiliia.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej hej,



Ser mycket mysigt ut! Det snöar i Uppsala, hurra! Idag har jag köpt julklapp till dig! Ska jag posta den eller kommer vi ses någon dag runt jul eller kanske nyår?



kramar LOTTA

2009-12-12 @ 19:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback