ett sprucket men ett hoppfullt hallelulja


Ja nu har jag då jobbat min sista dag som utredningssekreterare i Fagersta..... blev lite jobbigt att säga hejdå till alla goa kollegor. Trodde jag skulle kunna vara lite tuff men det kom allt lite tårar när jag till slut sa hejdå till Lena. De kommer i alla fall få bra ersättare även om det så känns bra att jag kommer bli saknad. Har nog dock inte fattat att jag ska till ett nytt jobb den 11 e januari... det inser jag nog först när jag är på plats. Nu är jag väldigt inställd på att ha ledigt!!

Här är mitt nu fd kontor......




Imorgon ska jag ut på stan och shoppa julklappar. Planerar att komma igång vid 10, så hoppas jag att resten av Västerås är lite mer morgontrötta imorrn :) Sen ska jag hem och slå in alla klapparna... På kvällen blir det nog en traditionell skinkmacka hos föräldrarna.

Hade tänkt ta mig iväg för årets sista stationspass idag men kände mig otroligt trött och seg i kroppen + lite ont i huvudet så det blev en hemmakväll istället. Har passat på att städa och tvätta så nu är det så fint här hemma. Nu sitter jag här och lyssnar på Peter Jöbacks julkonsert i bakgrunden, så mysigt!


Nu råder lugn och julefrid, snart nog tar nåt annat vid
men här får morgondagens skuggor inte ruva.
nu sjunger kanske nån för mig och kanske sjunger nån för dig
ett sprucket men ett hoppfullt Hallelulja......


 


Kommentarer
Postat av: kellie

hoppas få se det nya kontoret snart då

för min del blir det inhandling av julmaten i morgon


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback