Årets mörkaste dag


Idag är det alltså årets mörkaste dag, och så är det en måndag. Två saker som gör den här dagen lite seg måste jag säga. Men en bra nyhet för alla vinterdeppiga att nu vänder det faktiskt,
vi går mot ljusare tider!

Och jag har bestämt mig för att det gör jag också. Nu får det vara nog med ältande. Vissa saker är som de är och det går inte att göra nåt åt det. Vissa personer är som de är och det kan jag inte heller göra nåt åt så jag tänker inte lägga mer energi på att må dåligt över saker jag faktiskt inte kan påverka. 

Sitter på jobbet och skriver överlämningslistor på allt min efterträdare ska göra. Och planerar lite julklappsinköp :) Ska ha min shoppingdag på onsdag, dagen före julafton haha Men det blir nog bra, bara jag vet vad jag ska ha.....

Ha en bra måndag!



Kommentarer
Postat av: kellie

Tack!

ja, nu slutar vi älta du o jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback