Snart ett år äldre....

Sitter fortfarande på jobbet och tar nu en paus i mitt protokollskrivande. Känns som ögonen går i kors snart av alla budgetsiffror och jag känner mig lite nöjd med att jag inte är ekonom :) Men å andra sidan kanske jag skulle förstå allt det jag skriver nu lite bättre då.

Imorgon blir jag ett helt år äldre och ska unna mig en klippning och besök på favoritsushistället i Uppsala :) Men väldigt trevligt sällskap av gamla FK kollegor. På kvällen blir det middag (och kanske nån kul present) med familjen. Känns just nu som en vääldigt skön dag :)

Sen blir det fest och utgång på lördag! Kommer nog bli riktigt skoj hoppas jag. Singstar står på programmet :D

Här i Fagersta har hösten kommit lite längre än hemma i Västerås och träden utanför mitt fönster är så otroligt vackra. Trots att det börjar bli mörkt och kallt så är det nåt speciellt med hösten: luften och färgerna får mig att må bra....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback