Seg och snorig

Fortfarande förkyld. Sjukt oinspirerande tillstånd måste jag säga, allt blir liksom till en grå dimma och det är inte de bästa förutsättningarna när man ska sitta på ett nätverksmöte i åtta timmar och vara kreativ. Nåja bättre lycka nästa gång :)

Har spenderat kvällen i soffan och läst ut Leif GW Perssons bok "Faller fritt som i en dröm" om Palmemordet. Skulle inte alls förvåna mig om han har alldeles rätt i sina teorier, men det lär väl vi vanliga människor aldrig få reda på... Den blev riktigt spännande i slutet i alla fall.

Det enda som är planerat för helgen är att jag ska laga middag hos mappa imorgonkväll. Nog det mest ansträngande jag tänker försöka mig på också, annars ska jag mest försöka kurera mig. Tur att man har sällskap av de här gosingarna när man ligger i soffan:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback