Överlevde budgetberedningen :)






Budgetberedningen gick bra och lite snabbare än förväntat så idag fick vi åka hem vid två-tiden. Inte mig emot för efter två dagars budgetprat så blir man lite seg i huvudet. Nu har jag den roliga uppgiften att formulera allt som sas i ett korrekt beslutsprotokoll, och det kommer nog bli .. hmm intressant :)
Det var riktigt vackert vid Karmansbo herrgård (drömställe för ett bröllop kunde jag inte låta bli att se skadad som jag är efter den här sommaren) och vädret har varit underbart. Blev en fin kvällspromenad igår runt sjön i solnedgången.
Himlans god mat blev det också, och mycket mat!

Första dagen:
09 Fika
12 Två rätters lunch
15 Fika
18.30 Tre rätters middag

Idag:
07 Frukostbuffé
09 Fika
12 Tvårätters luch
14 Fika

Så det kändes befogat att dra iväg och träna direkt när jag kom hem :) Skönt att jag är frisk nu också så jag kan träna igen. Tänk vad man tar saker för givet, till exempel att kunna andas normalt. ...

Sen väntade två goda nyheter när jag kom hem.
1 Kent ska släppa en
samlingsbox med 15 tidigare outgivna låtar!!!
2 Nya Heroes avsnitten började i USA och det kommer bli min kvällssysselsättning ikväll :)
Nu är snart alla favoritserierna igång igen väntar bara på Grey´s och Brothers&Sisters.

Mysigt att vara hemma hos katterna också... alltid lika tomt att sova utan dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback