Kulturnatt

Äntligen mår jag lite bättre och ikväll har jag varit runt på Kulturnatten med Johanna och hennes kompisar. Var hur trevligt som helst. Ola Sandström spelade på Stadsbiblioteket och han var verkligen jätteduktigt! Sen var Trixs också väldigt imponerande med sin eldshow och det var hur läckert som helst när elden speglades i Svartån....




Nu ska jag värma mig med en kopp te för det var inte helt varmt ute nu på kvällen. Hösten har verkligen kommit på allvar nu. Imorgon väntar kördag och jag är väldigt glad att halsen är bättre så jag kan vara med.

Måndag-tisdag ska vi åka bort med budgetberedningen till Karmansbo herrgård. Ska bli nice att variera budgetpratet med lite god mat :) Kommer nog bli två rätt intensiva dagar men kan vara skönt med lite omväxling också.

Kommentarer
Postat av: Tina

Blev som jag trodde igår, bara segade och degade. Hade varit ku att se Trix iofs. Ha det gott på herrgårn nu, sköt om dig så hörs vi!

2008-09-21 @ 14:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback