Hemma igen



Hemkommen från Uppsala och Minna och Niklas bröllop. Se här vad fina de var:




Allt gick toppenbra både sången och talet och det blev väldigt uppskattat. Blev rätt trött senare på kvällen när nervositeten hade lagt sig. Så det var himlans skönt att åka hem och sova hos Lotta i deras nya fina hus. Ska bli kul och se hur nya köket blir sen också! Och sen blir det inflyttningsfest eller hur ;)
Här finns det fler bilder från bröllopet.

Ikväll blir det lite middag med familjen och ladda inför en ny vecka på jobbet. Imorgon ska jag till Heby för mer nätverksarbete men sen hoppas jag att veckan blir hyfsat lugn. Ska försöka träna några gånger och på onsdag ska jag börja i min kör, och DET ska bli himla skoj!! Äntligen har jag tagit tag i den saken.

Sen väntar flera oplanerade helger :) vilket just nu känns väldigt skönt. Även om det har varit sjukt roligt med alla bröllop och möhippor, med allt planerande och förberedelser osv så ska det bli skönt att återgå till mitt normala liv igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback