Har jag blivit gammal?

Jag har varit sjuk och lite frånvarande.

Festen i lördags blev riktigt kul och singstar var en succé :) Men som vanligt när man haft riktigt kul hemma så blir krogen lite av en besvikelse när man går ut... tror jag börjar bli gammal som börjar tröttna på trängseln, den dåliga musiken och allt jäkla drygt folk ute... eller så är det en tillfällig svacka. Time will tell.
Några bilder blev det från kvällen som finns
här.

Sen blev jag då sjuk på söndagen, denna gång inte förkyld utan magsjuk, det typ värsta jag vet. Huuuuu... känner mig aldrig så ynklig som när man är utlämnad till att vara illamående och febrig. Som tur var verkar det vara snabbt övergående för idag mår jag bra och ska till jobbet imorgon. Var riktigt taskig tajming att bli sjuk nu för jag hade egentligen väldigt mycket att stå i på jobbet men nu fick chefen hoppa in och ta det istället. Och nu blir det bara en dag på jobbet sen ska jag på kurs i Stockholm torsdag-fredag. Det kommer säkert bli väldigt intressant men lite märklig vecka blir det.... Som dock får en mycket trevlig avslutning då jag ska ut och käka med Lisa och Lotta på fredagskväll i Sthlm. Blir inte så ofta men desto roligare när vi väl ses alla tre :)

Nu ska jag bänka mig framför datorn och kolla in nya avsnitt av Heroes, Brothers & Sisters, One Tree Hill och Gossip Girl. Nice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback