Förkyld :(

Veckan har inte blivit precis som planerade då jag lyckats bli förkyld och träningen fick läggas på hyllan. Har dock lyckats släpa mig iväg till jobbet varje dag vilket det känns som jag borde få nåt pris för :)  När klockan ringer 05.20 är det vääldigt lätt att motivera sig att somna om speciellt med en öm hals och snorig näsa.Men men jag har varit tapper (och sen tycker jag inte jag har råd att vara hemma om jag inte håller på att gå under) och nu är det bara en dag kvar  innan det blir helg igen! Och i helgen ska jag bara ta det lugnt och slappa så jag förhoppningsvis mår bättre nästa vecka.

Började i alla fall i min kör, Elixir, igårkväll ( sjöng bara lite grann ville inte skrämma bort mina nya körkollegor med min kraxande röst) och det verkar i alla fall vara en bra kör med trevliga människor. Ska bli så kul att få sjunga lite mer regelbundet och få lite mer vana igen.

Efter körövningen igår hade jag ett så gulligt röstmeddelande från Minna på mobilen där hon tackade för sången och talet. Himla gulligt av henne då de faktiskt är på väg på sin bröllopsresa nu :) Hoppas ni får det toppenbra gumman!

Imorgon blir det heldag med nätverkande igen, denna gång i Säter. Får hoppas att de andra också känner av att det är fredag och inte bestämmer sig för att hålla på till fem eller nåt sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback