Fikamys

Idag har jag haft de här två snygga tjejerna på fika hos mig :)




Var galet länge sedan vi sågs och det var såå kul att se lilla Filippa. Känns väldigt märkligt att se en kompis som mamma. Livet kan inte förändras mer än så.....Jeanette höll på att få med sig en katt hem när de skulle gå för Maija hade lagt sig tillrätta i vagnens underdel, som tur var har hon svårt att vara tyst så vi såg henne :)

Sen har jag hunnit städa och tvätta lite också, alltid skönt att få sånt gjort. Speciellt nu när jag blir borta hela helgen också. Imorgon kommer Emma och mamma hit och repar inför lördag... och sen är det dags för sommarens sista bröllop. Av någon anledning så är det den här sånginsatsen jag är mest nervös för...

Ska bli så kul att få se Lotta och Christofers hus på lördag också! och få ge Lotta en grattiskram till nya jobbet!! Nu går allt på räls gumman :)

Nu ska jag kika lite på Idol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback