Vinterdvala

Det är verkligen mörkt ute kl fem nu efter tidsomställningen i helgen och jag märker på mig själv hur jag börjar gå in i en ofrivillig dvala. När jag kommer hem från jobbet och har ätit så känns det som att det är dags att sova, klockan 20! Nej så kan jag inte ha det så nu har jag tänt varenda lampa i hela lägenheten och försöker övertyga min kropp att det inte alls är dags att sova än... det innebär helt klart vissa utmaningar att bo i det här landet under vinterhalvåret.

Ikväll har jag annars myst med tvserier vid datorn och sushi :) 

Imorgonkväll ska vi ha middag med jobbet och jag ska övernatta hos en kollega då sista tåget går hem redan vid kl 21. Kan nog bli trevligt. Anledningen till middagen är lite tråkigt dock, det är en på enheten som jag verkligen gillar som ska sluta... men vi får fira av henne ordentligt i alla fall.

Sen blir det konsert med
Tingsek på torsdagkväll på Sigurdsgatan och DET ser jag fram emot!!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback