Sååå klantigt

Igår gjorde jag något så otroligt klantigt att jag knappt vågade det tro det...
Var på stan och köpte en ny väska då min gamla gått sönder. Glad i hågen efter inköpet sätter jag på en bänk i gallerian och flyttar över grejorna till den nya väskan och slänger den gamla i en papperskorg. Åker hem till familjen och äter middag och sen när jag ska hämta nåt ur väskan slår det mig: NYCKLARNA!!!!

De ligger kvar i den gamla väskan som jag slängt i papperskorgen inne på gallerian. Jag får PANIK men min supercoola pappa fixar fram ett telefonnummer till chefen för varuhuset och hon lovar att ringa till vakten som öppnar på morgonen och be honom plocka ur väskan, för de städar inte på söndagar (hur mycket tur hade jag inte där?!) Superservice från deras sida också.

Imorse hörde de av sig och hade hittat väskan så nu ska min superpappa hämta den under dagen när jag är på jobbet. Phu kan man lugnt säga. Såg framför mig alla lås som måste bytas och ersättas för jag har inga extranycklar till mina cyklar. Men sen som både min syster och pappa sa, så är det bara saker som faktiskt kan ersättas det blir bara lite krångligt, och dyrt.... men det slapp jag nu :)

Ska bli skönt att åka hem och sova ordentligt för inatt snurrade tanken "tänk om någon hittade nycklarna och det låg nåt papper kvar i väskan med min adress och de kommer och gör inbrott" Inte så rationellt men det är inte alltid man är det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback