Hemmamys

Igår jobbade jag hemifrån för första gången och det var väldigt skönt att få sova lite längre, äta lite frukost och sätta sig vid datorn i pyjamas :) Kan jag helt klat vänja mig vid. Fast jag kände också att jag aldrig skulle klara det i längden, det blir ju rätt ensamt... Så trots regn och blåst cyklade jag iväg till gymet på kvällen för mitt nya favoritpass. Känns som man får extra duktighetspoäng när man tränar en fredagkväll :)  Hur skönt som helst att krypa upp i soffan sen med lite god mat. Höll dock på att vricka foten under passet på grund av mina stela gamla skor så idag har jag investerat i ett par nya aerobicsskor. Jag, mamma, Emma och Victor tog en tur på Hälla med resten av Västerås kändes det som haha men det var mysigt.

Nu har jag en lugn hemmakväll och har passat på att köra lite hemmaspa. Då är jag lite glad över att jag är tjej och får hålla på och noppra, scrubba, raka, lägga ansiktsmask och använda massa krämer :) Gick loss på katterna också och duschade dem, borstade och sprayade dem med balsamspray, men de har nog en bit kvar innan de uppskattar det som jag gör :)

Nu blir det romatisk komedi med McDreamy i Made of Honor och lite godis.

Kommentarer
Postat av: emma

jag var faktiskt också med! ;) buhu

2008-10-26 @ 00:04:59
Postat av: Maria

Haha sorry det gick lite fort där, ändrat :)

2008-10-26 @ 10:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback