Felciterad grr

Häromdagen ringde en journalist från FagerstaPosten för att fråga om vad som beslutats i kommunstyrelsen (inget ovanligt de gör så varje gång) men denna gång blev jag citerad i dagens tidning. Kan ju vara trevligt om de bara hade citerat mig rätt! Ingen stor grej men ändå irriterande. Jag sa "kommunstyrelsen var överens" det stod i tidningen att  "kommunstyrelsen var rätt överens" vilket låter som någon inte instämde i beslutet vilket inte alls var fallet..... Sen skrev de en annan sak jag överhuvudtaget inte sagt. Nu rörde det här ingen stor fråga men jag känner bara hur irriterad jag blir av att de inte kan fixa en sån enkel grej. Ingen annan än jag lär ju uppmärksamma det dock :)

Annars är det lite fredagsstämmning på kontoret. Jag jobbade lite mer effektivt i veckan än jag trott så jag har inte så mycket att göra idag vilket är rätt skönt. Ska sortera lite post innan min brevlåda svämmar över :)
Åker bil hem med Carina idag och vi ska handla på Maxi på vägen hem, hur skönt som helst att få det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback