Ett ljus

Ett ljus lyser upp ett tomrum, bevarar ett minne. Idag finns det många många tända ljus runt om i landet. Kyrkogården var vacker idag med alla ljus. Och full med minnen.



Katterna har haft en gosdag idag. Whiskey har hittat ett nytt favoritställe på byrån där hon ligger och har koll. Maija var helt försvunnen idag tills jag hittade en tass som stack fram ur en kudde och där tittade hon fram :)



Jag har haft en sån märklig känsla idag.... som att jag varit suddig i kanterna på nåt sätt och väldigt känslig för intryck, andra människors ord och känslor, som att jag själv inte haft några gränser. Väldigt svårt att förklara men jag känner mig trött nu, otroligt matt i kroppen....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback