att sova

Jag har sovit dåligt hela den här veckan, vaknat varje timme och kollat på klockan och jag förstår inte varför. Känner mig inte speciellt stressad och förkylningen är bättre... så jag borde sova men nej. Det är ju inte så att jag blir mer sugen att gå upp när det är becksvart ute och regnigt när jag inte ens har sovit på natten! Grr men nu är det helg och jag hoppas få ordning på sovandet då.

Det har varit rätt lugnt på jobbet den här veckan, den stora nyheten är väl att min nya dator har kommit :) Och eftersom det är en bärbardator har jag fått en väska också, en gigantisk ryggsäck som jag inte har nån aning om hur jag ska få med mig hem tillsammans med träningskläder de dagar jag tränar ;)  Lär ju inte kunna begära att de köper in en mindre väska åt mig ....dagens i-landsproblem alla gånger.

Helgen kommer bli lugn (till skillnad från förra helgen då :) 
Ikväll blir det soft hemmakväll efter träningen och på lördag ska jag nog hänga med systeryster på kvällen. Resten av tiden ska jag spendera framför tvn och kolla på min nya dvd-box: säsong 6 av Vita Huset!!

Annars har jag börjat fundera på julklappar till familjen, alltid lika svårt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback