Sköna dagar

Torsdag-fredag har jag varit på konferens i Stockholm på Sveriges Kommuner och Landsting. Det blev två väldigt välfyllda dagar med mycket jobb men vi hann med lite annat också. Igår kväll åt vi middag på en mysig libanesisk restaurang och sen var det ballet på Operan. Häftigt att gå på nåt sånt som jag nog annars inte skulle betala massa pengar för att se. Det blev en hel del promenerande i Stockholm också och med det underbara väder som var så blir man ju lite kär i staden. Så underbart vackert är det men det kändes ändå skönt att få åka hem idag. Borta bra men hemma bäst?

image170


Jag hann med en shoppingrunda idag på eftermiddagen tillsammans med resten av Stockholms invånare kändes det som :) Hittade i alla fall den där perfekta klänningen jag var på jakt efter inför sommarens alla bröllop. Och vilken service jag fick, jag kan verkligen rekommendera Drottninggatans Brud och Fest!

Nu har jag precis varit och ätit med Kristina som gifter sig om två veckor så en hel del bröllopsprat blev det :) Ska bli sååå kul att få se henne på den stora dagen.

Imorgon är det dags för ryttartävling med Mikaela igen men denn gång i Västerås så vi behöver inte åka så långt. Det ska bli intressant och se hur hästen klarar av värmen. Jag klagar inte ett dugg på vädret dock :)))

Idag fyller min älsklingssyster år och jag hoppas du har en superkul kväll gumman!!

Nu ska jag sooova och ladda för tidig morgon i stallet imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback