Lugn vecka

Veckan har hitills förflutit rätt obemärkt... jag har jobbat, tränat, städat och sovit... typ :) En rätt vanlig vecka med andra ord. Känns som att jag laddar batterierna lite inför födelsedagsfiranden, student, bröllop och diverse möhippor som kommer igång snart.

Här på jobbet så är det rätt mycket på gång men det känns bara positivt. Pratade med min gamla chef häromdagen för att försöka få mitt arbetsbetyg och det lät som att de har det väldigt tufft på FK. Och jag kände bara en stor tacksamhet över att det inte gäller mig längre. Visst har jag att göra på jobbet men det kan verkligen inte jämföras med situationen på FK. Här har dessutom ett stort förtroende för ledning och de som styr min arbetssituation, som jag också i stor grad kan påverka själv.... Med andra ord kanske det var bra att ha jobbat på FK för alla andra arbetsplatser kommer verka som rena himmelriket i jämförelse :)

Imorgon är det fredag och sen är det helg. Kommer väl inte kunna låta bli och titta på Eurovision på lördag men jag kommer förmodligen bara bli irriterad på att det är så dåligt :) Söndag ska vi fira mamma på Mors dag och det finns nog nåt staket som ska målas därhemma också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback