Tröööött

Jag vet inte vad som hänt men jag har varit så sjukt trött hela den här veckan... känner mig helt medvetslös på morgonen, sover en stund efter jobbet och stupar i säng på kvällen. Känns inte helt normalt. Men jag kanske fortfarande är trött efter alla festligheter förra helgen :)

Idag har jag haft en rätt lugn dag på jobbet och passade på att ta en promenad på lunchen för att pigga upp mig lite. Och i eftermiddag ska jag ta tag i mig själv och ge mig ut och springa. Sen är det ju fredag imorrn och det ska bli såå skönt med helg nu. Om vädret är okej ska jag och Tina ta en tur ner till Rix Fm festivalen... på lördag ska Kristina gifta sig i Domkyrkan och så är det fotboll på kvällen och på söndag är det ryttartävling i Uppsala igen.
Bara roliga saker :) men sova får jag uppenbarligen spara till någon annan gång haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback