Underbar segelsemester!





Det har varit en underbar segelsemester. Vi lyckades verkligen tajma in det finaste vädret på hela sommaren och det har varit sol och bad varje dag. Tänk att få vakna till en blå himmel varje dag och bara hoppa ner från båten i havet för ett morgonbad :) Lyx!

Och det har verkligen varit semester, borta från vardagen. Ätit massa god mat, badat, druckit vin, solat, spelat spel, upptäckt öar, seglat, sovit och solat och badat lite till .... nu känner jag mig utvilad och ändå har jag en och en halv veckas semester kvar... nice!

För bilder från seglingen kolla in
här

Här hemma är det galet varmt, 29 grader i lägenheten, och jag är väldigt glad att jag varit ute på havet när det var som varmast och kunnat sola lite. Här letar jag skugga överallt.

Ikväll ska jag hämta hem kissarna. Åh vad jag saknat dem! Sen ska det mysas och gosas!

Resten av familjen drar till stugan i helgen och jag är otroligt avundsjuk men jag ska vara hemma och ta hand om katterna och hus, blommor och Teddy så klart... så jag kommer nog ha att göra ändå :)

Imorgonkväll ska jag träffa Tina och det ska bli kul att ses, alldeles för länge sedan!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja jag är inte helt säker på hur jag har lyckats spara alla mina dagar faktiskt!

Ska försöka åka bort till hösten, men ngn lång ledighet blir det inte ;)



Ser ut som om seglingen gått bra, ser jätte mysigt ut!!!

Kram På dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback