Lotta och Christofers bröllop

Nu är jag hemma igen efter en helt underbar bröllopshelg i Uppsala.
Allt blev så där bra som det bara kunde bli, till och med vädret :)

Jag och Lotta hade det jättemysigt hos frisören och blev riktigt ompysslade. Kände mig riktigt fin i min frisyr och det är kul att få bli lite extra tillfixad ibland måste jag säga. Klänningen gjorde sitt också och jag fick en massa komplimanger för den under kvällen :)


 


Lottas syskonbarn gick före brudparet in i kyrkan och strödde ut rosblad och de var helt bedårande söta. Vigseln var jättefin men som alltid går det lite för fort. Sen var de alltså man och hustru som prästen högtidigligt deklarerade :)



Festen på Eklundshof blev toppen. Jag var lite nervös innan att allt skulle klaffa under kvällen men det gick bra. Vi lyckades nästan hålla tidsschemat hela middagen. Det var faktiskt en hel del som sa att jag skött det bra och det känns ju alltid bra. Det blev en bra mix av tal och lite bus med brudparet. Mest nervös var jag nog för mitt eget tal men det gick bra det också :)  Sen dansade vi fram till kl 02 och i slutet av kvällen åkte skorna av och mina fötter var skönt svarta när jag kom hem haha.






Sov som en stock och vaknade imorse med en huvudvärk som fick det att kännas som om tänderna skulle ramla ut :) Så går det med för mycket champange. Men efter en lunch på stan med det nygifta paret så kände jag mig som en människa igen. Fast lite trött är jag allt. Somnade på bussen hem och märkte inte att vi var framme i Västerås så chauffören fick väcka mig :)

Det har varit otroligt kul att få vara med och ordna deras speciella dag och jag fick ett jättefint tackbrev och present som tack och jag lovar att det varit ett sant nöje gumman!

Nu ska jag packa igen för att ge mig ut på segelsemester. Jag och Emma ska möta upp mamma och pappa i Trosa imorgon. Det ska bli underbart skönt att komma iväg nu och tydligen så tar vi med oss högsommarväder också vilket vi verkligen inte tackar nej till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback