Försmak av semester




Tog ledigt igår och passade på att njuta av det underbara vädret.... en dag av sol och bad, mysa på en strand med människor jag tycker om och semesterkänslan var total. Ska dock jobba fyra dagar till nästa vecka men nu känns det mer uthärdligt efter en dos sommar :)

Emma fick lite för stor dos av solen och brände sig rätt rejält stackarn, fick ett kul sms vid tolvtiden inatt att hon var inbakad i potatismjöl :) Tydligen ska det lindra när man bränt sig i solen , kan bara föreställa mig hur hon såg ut :)

Helgen blir annars lugn, eventuellt ett biobesök ikväll annars håller jag mig borta från centrum och alla galna raggare denna helg. Uppenbarligen är det väldigt många västeråsare som uppskattar den här helgen vilket jag aldrig lyckats förstå men men vill de glo på massa fulla, fula, raggare i bilar dekorerade med sydstatsflaggor så varsegod. Jag gosade med katterna och kollade på film igår kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback