Äntligen semester :)

Tjuvstartade semestern med att ta en flexdag idag och jösses vad skönt det var att kunna sova imorse :) Katterna tyckte dock att jag skulle gå upp i vanlig tid och jag får nog jobba lite på deras vilja att ta sovmorgon haha... ganska mysigt dock att bli väckt av en kattnos på kinden istället för väckarklockan.

Ikväll har jag och Emma käkat middag på Grekiska kollgrillen och det var väääldigt gott. Bästa sommarmaten: grillat kött och tzatsiki. Nu sitter jag hemma och ska snart begarava mig i soffan och kolla på tv. Även fast jag har kunnat ta det rätt lugnt på jobbet senaste dagarna så tar det nog ett par dar innan jag fattar att jag har ledigt nu.... känns som jag borde göra en massa saker hela tiden... vilket jag ju inte alls behöver ;)

Kommer ihåg känslan jag hade för ett år sedan när jag gick på semester från mitt jobb på FK, det var en sån befrielse att inte behöva gå till jobbet på fyra veckor. Nu känns det väldigt skönt med semester men jag kan också se fram emot allt som väntar när jag kommer tillbaka i augusti sen.... vilket jag är så tacksam för!

Imorgon hoppas jag på lite sol så jag kan åka hem till Emma och soola!

Annars sysselsätter jag mig med lite pyssel inför Lottas bröllop (bara en vecka kvar nu ju!!!)  och jag tror det minsann kommer bli en riktigt rolig middag hihi (jag vet att du läser det här Lotta så mer skriver jag inte)



Äntligen har krassen börjat blomma på balkongen också, ett säkert sommartecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback