Nedräkning

Det känns fortfarande overkligt att jag ska sluta på jobbet... om tre dagar. Kommer nog inte fatta det förän jag sätter mig på tåget nästa måndag och åker till mitt nya jobb i Fagersta :)

I fredags var jag ute med Bercem och Therese och åt shushibuffé. Lyckades få i mig 15 bitar :) Det var hur trevligt och hur gott som helst. Jag och Bercem avslutade sen kvällen med en drink på
Orange. Kommer sakna er tjejer!

image153


Annars har helgen har varit soft. Nu laddar jag lite inför nästa vecka då det bland annat blir Stockholmsbesök och Kentkonsert :)))

Kommentarer
Postat av: Bercem

Tack själv vännen för en jätte trevlig kväll! Har inte heller fattat att du ska sluta. Lär väl märka det och vänja mig när du inte är här nästa vecka....

2008-02-25 @ 11:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback