Vacker morgon

Imorse gick jag frivilligt upp klockan sju på en ledig dag och åkte med min kusin ut till stallet. Kändes lite lätt sinnessjukt när klockan ringde men när vi väl var ute hos hästarna var det så himla mysigt. Det är nåt speciellt med ett stall tidigt på morgonen. Vi red ut och fick se solen gå upp över fälten och det var så där vackert att det gör lite ont i hjärtat och man känner sig läskigt levande.

Kommer förmodligen ha sjukt ont i rumpan imorgon men men jag får skylla mig själv för att jag rider alltför sällan :)

Börjar annars anpassa mig till ledigheten och sover utan vidare till klockan 10 på morgonen och det är hur skönt som helst. Katterna verkar lite konfunderade över att jag är hemma så mycket men jag njuter. Det är så mysigt att ligga i soffan på förmiddagen och gosa med dem :) Fick Vita huset säsong 1 på dvd-box i julklapp och håller på och tittar igenom den. Har du inte sett den så rekommenderas det starkt. Ger en välbehövlig injektion av perspektiv på sitt eget liv :)

Året närmar sig sitt slut och jag ska försöka få ihop nån liten sammanfattning och kanske lite löften inför det nya året. Även om inte mycket förändras så gillar jag idéen med att fira det nya året. Det kan vara så skönt med ett nytt år, en omstart och nya förhoppningar :) Återkommer till det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback