Snart jul...

Nu är jag julledig och det är fantastiskt skönt att få sova ut på mornarna :) Speciellt när jag hör andra människor i mitt hus dra sig iväg till jobbet då kryper jag extra långt ner under mitt fluffiga duntäcke och somnar om.

Julen närmar sig och idag ska jag kompletteringsshoppa lite och slå in alla julklappar. Sen blir det traditionellt dagen-före-julaftonmys med familjen då granen ska kläs och skinkan provsmakas. Jag är så glad och tacksam för min fina familj och att vi har så mysigt tillsammans annars skulle den här högtiden vara hemsk, och jag vet att det är många andra som ser julen då man måste umgås med släkt och familj som man inte gillar. Men så är inte fallet för oss och det slutar jag aldrig vara tacksam för.

Mina allergisymptom hålls nu i schack med tabletter och lite nässpray :) Men jag tror jag blev bättre bara av att få veta vad det var som var fel. Och på listan står nu att införskaffa en allergivänlig dammsugare, en slags superdammsugare :)


Imorgon är det så julafton och jag hoppas att du får en supermysig jul med dina nära och kära, det tänker jag ha :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback