Nedräkning

Har inte fått se lilla bebisen än, som inte har fått nåt namn än heller :) Men jag hoppas på en liten snabbvisit i veckan.

Helgen har varit mysig och jag känner att jag börjar koppla om till att jag ska vara ledig snart för nu är jag jättetrött. Känns som jag aldrig i livet skulle kunna jobba längre än till torsdag :) Så nu är det bara tre dagar kvar till 19 dagars ledighet! Som ska inledas med disputationsfest för Nisse i Uppsala på fredag. Det ska bli himlans skoj och så får jag träffa Lotta också!

Jag är nästan helt klar med julklapparna nu och det ska bli sååå mysigt med jul. Vi ska baka och laga mat ihop med familjen dagarna innan jul och det ska bli minst lika mysigt som själva julafton.

Den där saken som jag gick och funderade på verkar ha blivit bestämt utan att jag var tvungen att bestämma mig, så det var nog meningen att det skulle bli så....i alla fall får jag väl se till att det får en mening eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback