Min nya superdammsugare

Ibland har man tur och hittar saker på rean just när man behöver dem! Idag har jag inhandlat en ny dammsugare som är extra bra om man är allergiker men ändå vill bo med sina älskade husdjur :) dvs dammsugaren har speciella filter som renar luften och inte släpper ut alla dumma allergener i luften igen när man dammsugit. Tänk vad de kan komma på. Jag hoppas verkligen att den är så bra som det sägs och efter min testrunda idag här hemma så är jag hoppfull. Känner mig för övrigt mycket bättre med mina mediciner också, har inte nyst eller snorat nästan alls den senaste veckan. Så jag kanske klarar mig undan med blotta förskräckelsen.....

Här är mitt inköp:




Ikväll ska jag hem till Tina och äta middag med gymnasietjejerna vilket börjar bli en tradition vid det här laget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback