Adventsmys

Jag är fortfarande förkyld, hur irriterande som helst. Fast vissa dagar är bättre än andra och det finns lite hopp om livet. Går det inte över snart får jag väl ta och ringa farbror doktorn och se vad de kan göra....

Helgen var fylld av adventsmys med familjen. Har tagit fram lite julpynt här hemma och det är sååå mysigt med ljusstakarna och stjärnorna i fönstren. Ser så mysigt ut när jag kommer från stationen på kvällen att se alla upplysta fönster i mitt hus.

Imorgon ska jag på en tvådagars konferens i Stockholm. Så det blir middag, underhållning och övernattning + massa jobb :) Vi ska gå och se Magnus Betnér på Vasateatern och det kan nog bli skoj. Bäst av allt är att jag får två sovmornar :)





Nu ska jag tända lite ljus och dricka te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback