Sååå fina




Det blev en jättefin dag igår. Mikaela och Marus var så himla fina :) Det är Emma som har tagit det här fina kortet på dem. Och sången gick faktiskt riktigt bra. Blev konstigt nog mest nervös halvvägs in i första sången.. DÅ började knäna skaka lite så där som man bara känner själv och ingen ser :) Det var många som tackade oss efteråt och det är roltigt att känna att det uppskattas, då är det värt den där nervositeten innan. För fler kort från dagen kolla
här

Festen blev också bra, lite speciellt var det eftersom det var första gången brudens och brudgummens föräldrar träffades.. men det gick bra och inga skandaler blev det :) Jag och Emma sjöng en liten överaskningssång; en svensk bröllopstext till sången Halleluja av Jeff Buckely. Och sen lekte vi skoleken med brudparet också haha riktigt kul var det när båda två var rörande överens att om de hörde en inbrottstjuv i lägenheten så var det Mikaela som gick och tittade :)

Idag har jag varit hemma hos mappa och solat och så har jag och mamma storhandlat. Blev ingen segling då det inte blev riktigt så varmt som vi hoppats, men en bra dag ändå.

Imorgon ska jag ta mig ner till F&S och köpa ett träningskort för hösten och så ska jag träna! Nu ska jag komma igång på riktigt är tanken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback