Regn, regn, regn

Nu är min sista semestervecka då inledd och det bara regnar, regnar och regnar... hade tänkt att få till några mer sol&bad dagar men det verkar rätt kört. Så jag har parkerat mig i soffan och läst ut de två sista böckerna i Stieg Larssons Millenium serie. Grymt spännade och jag fattar inte varför jag väntat så länge med att läsa dem. Men men den som spar han har uppenbarligen :) Tråkigt att de är slut nu bara...

Ja annars roar jag mig med att träffa lite väner och gosa med katterna... lite bröllops- och möhippepyssel hinner jag också med. Augusti kommer bli en intensiv månad med tre bröllop och två möhippor :) En månad i kärlekens tecken alltså.


Drömmer mig tillbaka till den här badviken i Stockholms ytterskärgård.... var ju faktiskt bara en vecka sedan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback