Möhippa nr 2

Jag har varit lite seg att skriva nåt om möhippan i helgen, sorry. En kombination av att jag var galet trött när jag kom hem och sen fick jag virus i min dator så den befinner sig hemma hos pappa och blir ominstallerad. Jäkla skitvirus! Tur att man har en pappa som kan sånt där, vill inte ens tänka på vad det hade kostat att lämna in den....Förhoppningsvis kommer datorn tillbaka hem ikväll och livet kan återgå till det normala :) Nu sitter jag på jobbet och smygbloggar lite...

Möhippan :) Det blev en riktigt lyckad dag och Minna hade det minst lika kul som vi hihi. Tur med vädret hade vi också, mot alla odds så kom faktiskt solen fram ett tag också. Utmaningen för dagen bestod av friidrott och jag tror ingen av oss hade hållt på med det sen i skolan så det var en utmaning. Vi var nog alla lite ledbrutna dagen efter också men kul var det! Sen blev det en supermysig middag på kvällen och dans hela natten på
Undici. En mycket bra dag och det ska bli kul att träffa alla igen om bara ca två veckor när det är bröllop. Bilder från dagen finns här :)

Nu i helgen ska jag varken på möhippa eller bröllop :) och jag tänker ta det vääldigt soft. På fredag ska jag och mamma äta sushi och gå på Mamma Mia och på söndag ska det ätas kräftor med familjen och förberedas en del inför Mikkis möhipppa och bröllop så det lär bli shopping och sångrep. Och så tänker jag ta sovmornar :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback