Förberedelser

Idag är det hemmapyssel som gäller. Ska städa och tvätta så jag inte behöver göra det på söndagkväll efter bröllopet :) Sen ska jag stryka min klänning (bestämde mig till slut för att jag inte hade råd att köpa ännu en ny så det får bli en favorit i repris) raka ben, noppa ögonbryn, skriva klart mitt tal, fixa kort, packa....Med tanke på hur vädret sett ut de senaste dagarna har jag inte tagit några risker och gick och köpte ett par gummistövlar igår. Svartvita så de matchar klänningen :)



Men nu ser det faktiskt ut att bli uppehåll imorgon och det håller jag alla tummar och tår för. Lite roligare med en utomhusvigsel om det inte regnar. Jag blir hämtad kl 9 imorgon bitti och jag har svårt att bestämma mig för om jag ska åka ombytt eller ej hmm, stora problem här hemma nu haha...

Familjen kommer hem idag och det blir nog skönt för stackars Emma som varit magsjuk nere i stugan mest hela tiden. Usch. Men de andra verkar ha haft det bra i alla fall. Får se om jag hinner träffa dem nåt ikväll kanske.

Kommentarer
Postat av: ems

det börjar gå över nu dock! :)

2008-08-09 @ 23:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback