Fin dag

Det blev en jättefin dag igår trots regn. Men under cermonin som var utomhus höll det uppe och det var det viktigaste. Under midagen fullkomligt öste regnet ned så vi knappt hörde vad bordgrannen inne i tältet sa :) Stövlarna kom väl till pass och till och med brudarna gick omkring i stövlar till sina vita klänningar.

Det serverades massa god mat, fina tal, massa fin musik och spex. Så som det ska vara på en bröllopsmiddag. Tror alla fick en tår i ögat av Johannas pappas tal. Mitt tal gick bra men var lite mer nervös för att läsa upp hälsningen från Mike i USA, pratar inte engelska varje dag längre, men det gick bra och Johanna blev riktigt överaskad så det var kul. Då kameror var förbjudna under dagen har jag inga bilder att visa utan dem får vi senare av fotograferna.

Hade ju planerat att sova kvar men efter middagen fick jag så fruktansvärt ont i huvudet och började känna mig allmänt krasslig så jag åkte hem med Johannas föräldrar på natten. Och det var skönt att komma hem och sova i sin egen säng. Sov halva dagen idag och nu mår jag bättre. Var lite orolig att jag skulle lyckas bli sjuk lagom till jag ska börja jobba igen... men nu har jag en dag imorgon också att vila mig på. Sen drar vardagen igång igen på tisdag. Vilket faktiskt känns helt okej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback