Bröllop idag

Idag är då dags för bröllop (igen :) Det är kusinen Mikaela som ska gifta sig med sin Marcus. När jag drog upp gradinen imorse så sken solen (och gör fortfarande) och då kändes det som det kommer bli en bra dag idag så jag hoppas på det.

Igår kollade jag på friidrott på tv men somnade i soffa med Maija på magen :) Snubblade i säng vid halv elva och har sovit som en stock hela natten. vaknade vid halv nio och kände mig väldigt utvilad så jag gick upp och drack lite te och läste en bok. Nu har jag precis börjat sjunga upp inför vigseln. Undrar vad grannarna tycker om att jag sjunger skalor klockan tio på lördag morgon haha Nåja de hade fest igår och det hördes mer än väl så det får de ta :)

Ja jag och Emma ska sjunga på vigseln idag, det blir: "Aldrig ska jag sluta älska dig" och "Älska mig" och sen kanske det blir en liten överaskning på festen också :) Det ska bli jätteroligt men jag vet att jag kommer vara galet nervös precis innan, men det hör väl till...

Ska strax börja fixa iordning mig och det är riktigt kul att få köra hela grejen med nyrakade ben, smink, fixa håret snyggt (idag ska jag försöka locka det) och så en snygg klänning. Kul att få känna sig lite extra fin. Kan tänka mig att Mikaela känner ungefär likadant :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback