Mina hjärtan

Gick en lång promenad när jag kom hem från jobbet idag och vad lycklig man kan bli av att bara vara utomhus i solen, i bara en tröja :) Känns som att livet återvänder ....

Hade en riktigt bra dag på jobbet idag, fick en himla massa gjort och hade kul med mina kollegor. Sen publicerades det en artikel om mig på kommunens hemsida som jag fick massa fin respons på :) Kolla in den på
http://www.fagersta.se/ under Nyheter.

Idag är jag lite extra kär i mina söta katter. Vi har legat i soffan alla tre efter min promenad och myst och kollat på Vita huset. Maija spann så mycket att jag fick dra upp ljudet på tvn :)

Lite bilder på mina hjärtan:

image160

Maija


image161

Whiskey

Kommentarer
Postat av: emma

ahw. jag saknar kattisarna!

2008-04-04 @ 17:07:09
Postat av: Minna

Va kul att de skrev en artikel om dig! Du blev jättebra på fotot också.
Ha en trevlig helg!

2008-04-05 @ 08:19:27
Postat av: Anonym

Kul med artikeln!:)

2008-04-06 @ 11:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback