Härlig vårhelg!

Igår var det trädgårdsarbete hemma hos föräldrarna. Vi höll på i fem timmar och det känns i armarna idag vill jag lova :) Men det är rätt tillfredsställande att se hur fint det blir när man är klar.

Idag har jag varit på ryttartävlingar i Uppsala med Lena och Mikaela. Mikaela hoppade Bill i två klasser och det gick väldigt bra båda gångerna. Det var jättekul att vara med och nu är jag sjukt ridsugen vill jag lova :)

image164


Efter två dagar utomhus så är jag solvarm i ansiktet, trött i kroppen och kommer somna väldigt gott ikväll.

Nästa vecka blir det bara jobb två och en halv dag och det ska bli skönt att vara lite ledig. Blir Uppsala på Valborg med Lotta och gänget och det ser jag verkligen fram emot!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback