Härlig lördag i Uppsala

Igår var det dags att åka tillbaka till Uppsala för första gången sen jag slutade jobba där. Nu hade jag mycket trevligare anledningar att åka dit men det kändes ändå som jag var på väg till jobbet på nåt skumt sätt :)

Träffade Minna för en fika och pratade bröllopsförberedelser :)

image162


Sen var det dags för sushibuffé med Lotta och Lisa. Blev en del bröllopssnack där också :) och en hel del annat. De är ju värsta buisnessbrudarna nu, vilket är lite kul med tanke på vad det är vi har pluggat. Ganska befriande att man aldrig vet var livet tar en...

image163



Idag skiner solen och jag ska ta ut cykeln och njuta av det fina vädret. Sen blir det konsert i Konserthuset med
Katarina Widell och det ska bli himla spännande att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback