Mera kräftor

Det blev kräftor även denna helg :) Hela familjen käkade kräftor, räkor, drack vin och avslutade med mumsig Gino. Det var en supermysig kväll. Jag och mamma kollade sen på Walk the Line. Bra film. Jag hade sett den förut men den kunde helt klart ses en andra gång. Det blev lite sent så jag sov över hemma hos föräldrarna vilket Mattias också gjorde och han tog extrasängen, så jag fick sova på madrassen. Halvkul... för den tappade all luft kl 2.30 så sen blev det soffan som inte är så bekväm att sova i. Inte mycket sömn med andra ord :)

image127


Idag har jag varit så där söndagsduktig och tvättat, städat, gått en långpromenad runt cityringen, lekt massor med katterna och lagat matlådor. Och nu är jag helt slut. Hade tänkt att kolla på Hitch på tv men vi får se hur länge jag orkar innan jag somnar i soffan, en mycket skönare soffa att sova i iofs :)

Fick ett tråkigt besked i veckan från ett jobb jag sökt, de skjuter upp rekryteringen i två månader på grund av organisationsförändringar. Surt, det var verkligen ett jobb jag vill ha. Men men det är väl bara att ha is i magen.

Jag hade massor som väntade på jobbet i torsdag och det lät inte bli mindre att göra denna vecka. Tur att det finns lite skoj att se fram emot i alla fall. Ska träffa Lotta på tisdag vilket var alldeles för länge sedan!! Sen är det fest på jobbet på fredag, fest hos Frida i Sthlm på lördag och turridning på islandshäst på söndag med mamma, moster och Carro. Ah bara roliga saker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback