ljus vid horisonten

Kan verkligen rekommendera er att se filmen Ett öga rött. Jag, mamma och Emma såg den i fredagskväll och den är klart sevärd! Sen var jag så galet trött på kvällen att jag somnade i soffan vid halv tio.... vaknade av en kattnos i ansiktet några timmar senare :)

Igår var det heldag i Uppsala med Lotta. Vi var ute efter att göra en första koll efter brudklänning till Lotta och i början såg det inte så hoppfullt ut, shit vad det finns fula klänningar som folk har på sig! Men sen sprang vi på den, hennes drömklänning. Så fort gick det :) Jag blev alldeles rörd av att se henne i klänningen och det känns galet att de faktiskt ska gifta sig :) Sen blev det middag, förfest och utgång på Flustret. En riktigt kul kväll som innehöll lite diskussionen, flört och hångel hehe och det behövde jag verkligen ;) Sen var det mysigt att vakna hemma hos Lotta och få äta nybakta scones till frukost. Tack gumman!
Idag har jag varit sjukt seg sen jag kom hem och det har inte blivit mycket gjort men det känns helt okej. Fortfarande inte så motiverad till att gå till jobbet men det är skönt att få lite perspektiv på sitt liv när man gör kul grejer på helgerna i alla fall. Det behövs för att orka med.

Imorgon släpps Kents nya singel!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men hallå, kul att du berättar alla roliga saker som händer va! Det där får vi prata om imorgon, tänkte titta förbi dig efter skolan. Bara en förvarning

2007-09-16 @ 22:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback