Less

Tack Frida för kul fest, nästa gång får vi stanna längre!
Tyvärr blev det ingen ridtur i söndags då Lena och Carro blev sjuka så vi får ta det en annan gång. Jag fick sova ut istället vilket nog var välbehövligt. Avslutade helgen med ett Heroes maraton, såg hela säsong 1 på två dagar :) Gahh vad spännande det var, och är, blir snart igen!!  Han tål ju att tittas på, om man säger så ;)
  
image129


Känner mig allmänt less just nu, sjukt omotiverad på jobbet och det känns just nu som att det inte spelar någon roll hur mycket man jobbar det händer ändå alltid något som gör att man aldrig hinner ikapp. Nu har vi fått dela på alla ärenden som de killar som slutade hade... och vips så ryker den bra statistiken man hade jobbat upp.... Jag hoppas verkligen att de snabbar på med rekryteringen för vi går på knäna just nu....

Ikväll är det sidta avsnittet av Gilmore Girls, lite sorgligt men nog bra att de slutar nån gång :) Mitt tips är att det blir frieri från Logan, och kanske kanske att Lorelai  får sin Luke till slut?



Sen måste jag bara säga nåt ord om den här dagen... den elfte september känns verkligen inte som en bra dag. Så mycket lidande, sorg och elände förknippas med den här dagen. Kommer så väl ihåg vad jag gjorde när jag fick reda på om World Trade Center, om Anna Lindh.... en dag som denna borde vi alla uppmärksamma sådant vi är tacksamma för i livet, sådant som betyder allra mest för oss. Familj och vänner, kärlek, minnen.... det som finns kvar när vi en dag lämnar denna jord, hur det än sker.... Finns väldigt mycket i mitt liv som jag är tacksam för. Jag älskar er alla så otroligt mycket, ni vet vilka ni är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback